Новинка отримала сучасний дизайн з розвиненим аеродинамічним обважуванням, відрізняється покращеною керованістю, безпекою та новим мотором.
Ралійна Fabia виділяється широкими крилами, масивним бампером зі сплітером, капотом з додатковими повітропроводами, повітрозабірником на даху, новими бічними «спідницями», іншими бамперами та великим заднім спойлером. Доповнюють образ LED-фари та фірмова символіка на чорній радіаторній решітці та задніх дверях.
Яскраве забарвлення Hyper Green успадковане від електрокара Enyaq Coup? iV vRS. Вона вдало поєднується з контрастними чорними елементами декору та колісними дисками. У конфігурації для асфальту пропонуються 18-дюймові диски на широких «сліках», для гравію підготували 15-дюймові колеса, а для снігу та льоду є комплект тоншої гуми. Завдяки ретельно опрацьованій аеродинаміці Skoda Fabia Rally2 має майже вдвічі більшу притискну силу, ніж модель колишнього покоління.
Під капотом розташований зовсім новий турбований 1,6-літровий 4-циліндровий мотор, основою для якого послужив двигун 2.0 TSI. Він розвиває потужність 214 кВт (291 к.с.) та 430 Нм крутного моменту. У парі з ним працює секвентальна 5-ступінева коробка. Реалізувати потенціал силового агрегату допомагає система повного приводу з переднім та заднім механічними диференціалами. Максимальна швидкість сягає 200 км/год.
Довгохідна підвіска зі стійками McPherson може налаштовуватися залежно специфіки від ралійного етапу. У комплекті йдуть гальмівні диски діаметром 355 мм спереду та 300 мм ззали - для асфальтових етапів, а на гравійних пропонується використовувати диски діаметром 300 мм на всіх колесах.
У салоні встановлені два гоночних «ковша» з шеститочковими пасками безпеки та системою підтримки голови та шиї. Управління допоміжними функціями покладено на сенсорний дисплей на центральній консолі, а найважливіші, включаючи кнопку старт/стоп, активуються на кермі.
Бічні вікна з полікарбонату можуть бути легко видалені у разі аварії, а автоматична система пожежогасіння захистить від пілота та штурмана від загоряння. Також за безпеку відповідає новий каркас безпеки FIA з хромомолібденової сталі, який інтегрований в структуру кузова, що несе, що істотно підвищує жорсткість конструкції. Також інженери Skoda розробили для новинки комплексний захист від бічного удару з карбону, кевлару та поглинальної піни. Skoda Fabia Rally2 вийде на старт гоночного сезону 2023 року.